BlooDRaiN

"Si Vis Pacem Para Bellum" Jesteśmy tu by zawładnąć Cabalem xD "Veni Vidi Vici" I nie poddamy się bez walki "Iacta Alea Est"


#1 2008-03-24 13:59:57

ThePainkiller

Jeździec Armagedonu

10494629
Skąd: Wrocław
Zarejestrowany: 2008-03-24
Posty: 106
Punktów :   
WWW

Wszystko o pvp (by GrzesFB)

ostatnio trochę sie bawiłem walkami PvP
również wewnątrz gildii wiec chciałbym sie podzielić pewnymi spostrzeżeniami.

po 1 - najgłupsze co można zrobić to do walki PvP ustawić com- G.M- A.M - M
i to jeszcze na lev 20.
zanim to wszystko sie wbije nasza postać leży juz na deskach.


najważniejsze to zwrócenie uwagi na DPS, casting time i DMG.

o ile DMG jest proste to zauważyłem ze mało kto zwraca uwagę na DPS (połowa nie wie co to jest)

wiec wytłumaczenie
DPS jest to ilość DMG zadana w 1s.
np. skill G.M trwa 3 s i w tym czasie zadaje 1500 DMG. czyli DPS wynosi 500DMG.

analizując wszystkie skille okazuje sie, że te najsilniejsze sa wolnie i choć maja duży DMG to w DPS sa cieniutkie.

mamy wiec wybór albo dać do PvP kilka szybszych skilli z małym DMG ale krótkim czasem trwania (duże DPS) albo 1 silny DMG z długim czasem trwania.
po wielu testach wychodzi mi,że lepiej dawać kilka słabszych Smile))


pamiętajmy ze któryś z nich może przerwać combo przeciwnika a przynajmniej go wywrócić.
pamiętajmy również ze nasze combo jest b.szybkie i sami możemy sie w nim nie wyrobić Smile))


jednak żeby nie było to wszystkie takie proste, to twórcy cabala, dodali jeszcze do rożnych skilli jakieś debuffy i %AMP


debuffy dodatkowo zabierają przeciwnikowi def, attack, lev, itp. (nie wiem jak maja inne postacie ale FB ma tego wiele)
a nam dodają attack, def itp.

apm to mnożnik ile razy ci sie pomnoży dmg wynikający ze statystyk skilla, broni itp.
widzimy to wtedy gdy mobkowi zadajemy 300-500 a mamy napisane ze attack to +200



przez te 2 rzeczy odpowiednie combo na PvP zaczyna sie bardziej komplikować Smile))

należy tu pamiętać, żę wszystkie debufy ze skili sumują sie oprócz -def.
i tak u FB sa skille co maja continous DMG i przez 8 sek zabieraja po 64 hp.
tak wiec FB moze uderzyc kilka razy i odbiec gdzies dalej a przeciwnikowi i tak hp spadnie.
dlatego w walkach z FB liczy sie czas:) albo go pokonasz szyybko albo wcale.


własny wzór na PvP mało kto wam powie ale po powyższych rozważaniach możecie dojść do wniosku, żę może w combo na PvP wsadzić cos z Appreantice czy Regular.


i na zakończenie
wg mnie używanie fade step czy dash w walkach PvP jest dopuszczalne. maja to wszystkie postacie i jak chcą to niech korzystają. nikt nikomu nie każe w walce PvP stać naprzeciw siebie i walić combami.
Dotyczy to np archera, który walczy z dystansu.

dodatkowo w EP2 mamy rózne nowe buffy i debuffy.
FB zrobił sie kozakiem i moze zabrać 1400 many. inna postac przez 10 s moze tylko uciekac bo bez many nic nie zrobi (sa juz osoby, kóre kupiły sprzet z duza iloscia MP aby miec wiecej niz FB zabiera Smile)
a zeby postac nie uciekała to FB rzuca inny debuff zatrzymujacy postac w miejscu przez kilkadziesia s.

inne postacie maja abs. dmg i mozna ich walic przez kilka sekund nie zadając im prawie wcale obrażeń.

przez takie buffy, debuffy PVP stało sie jeszcze trudniejsze.

Dlatego mowi sie, żę tych specjalnych bonusów nie wolno uzywac w PvP.
ale co zrobicie to wasza sprawa Smile)


pozdrawiam


grzesFB

Ostatnio edytowany przez ThePainkiller (2008-03-24 14:00:14)


http://img512.imageshack.us/img512/9873/beztytuuei5.png
http://se-center.info/signaturepics/sigpic239552_1.gif

Offline

 

Stopka forum

RSS
Powered by PunBB
© Copyright 2002–2008 PunBB
Polityka cookies - Wersja Lo-Fi


Darmowe Forum | Ciekawe Fora | Darmowe Fora
www.enaruto.pun.pl www.humanijapko.pun.pl www.agroekonomia.pun.pl www.dragonpbfball.pun.pl www.wirtualne-zycie.pun.pl