BlooDRaiN

"Si Vis Pacem Para Bellum" Jesteśmy tu by zawładnąć Cabalem xD "Veni Vidi Vici" I nie poddamy się bez walki "Iacta Alea Est"

  • Nie jesteś zalogowany.
  • Polecamy: Moda

#1 2008-03-24 13:59:15

Arramas

Football Master

Zarejestrowany: 2008-03-24
Posty: 141
Punktów :   

upgradowanie itemow ze slotami (by GrzesFB)

poradnik skoiowany z http://www.cabal-online.org/
zrobiony przez Kapa

w kolorze moje dopiski


I) Co potrzebne do Upgradowania?
1) Item z pustym slotem, lub dwoma
2) Force Core ( taki niebieski kamyczek  )
3) Trochę kasy

II)Gdzie można Upgradować itemy?
U każdego NPC (sklep) zwanego "Core Alchemist"

III)Jak Upgradować?
Zagadujemy do naszego Sklepiku, klikamy "Upgrade items" i mamy nasze okienko Upgradu ;-]
Wkladamy item ze slotem w lewe wolne miejsce, Force core po srodku... po prawo mozemy dac, lecz nie musimy "katalizator" ( o tym zaraz opowiem... )

IV)Co może nam dać taki item z wypełnionym slotem?
1)+50HP
2)+2 Defense
3)+4 Attack
4)+4 Magic
5)+20 Defense Rate
6)+50 Attack rate
7)+10% Crit DMG

V) Jaki Procent na udany upgrade?
75%, Jeśli jednak Ci się nie uda: Stracisz Force Core.

VI) Co to katalizator? Rodzaje:
1)Katalizator - jest to item dzięki któremu możemy wybrać jaką dodatkową opcję dodamy do slota. Jednak nie jest to takie proste
Katalizator musi być:
- itemem na tym samym lub wyższym poziomie co item do upgradowania, czyli: Jeśli upgradujemy Helm Titanium, to katalizator potrzebujemy tez z klasy Titanium lub wyższej.
tu ostatnio czytałem że katalizator to moze byc przedmiot o 1 klase niższy niż upgradowany.
sprawdzcie sami )
- Musi mieć co najmniej 1 slota.


Jeżeli nie użyjemy katalizatora, opcja będzie przypisana losowo.
2) Rodzaje:
- Hełm = +50HP
- Armor = +2 Defense
- Rękawice = +50 Attack Rate
- Buty = +20 Defense Rate
- Orb / Kryształ = +4 Magic
- Jedno ręczna broń = +4 Attack
- Dwu ręczna broń = +10% Criticall DMG

VII) Jaką opcję możemy otrzymać w danym itemie:
1) Hełm = +2 Defense, +20 Defense Rate, +10% Critical DMG
2) Armor = +50 HP, +2 Defense, +20 Defense Rate
3) Rękawice = +2 Defense, +50 Attack Rate, +20 Defense Rate, +2 Attack
4) Buty = +50 HP, +2 Defense, +20 Defense Rate
5) Jedno ręczna broń = +50 Attack Rate, +4 Attack, +10% Crit DMG, +4 Magic
6) Dwu ręczna broń = +100 Attack Rate, +8 Attack, +20% Crit DMG, +8 Magic
7) Orb / Kryształ = +50 Attack Rate, +4 Attack, +10% Crit DMG, +4 Magic


VIII) Drugi poziom Upgradowania:
1) Potrzeba:
- Dwa Force Core
- Item z slotem, lub dwoma.

- Nie można używać katalizatorów
- Wartość i rodzaj bonusa jaki dostaniemy jest absolutnie losowa. Mamy 25% szans na uzyskanie większej wartości i 75% na uzyskanie mniejszej, ALE wciąż 75% ogółem, tj. 3/4 szans na to, ze upgradowanie się w ogóle uda.

2) Możliwe opcje:

- Sword Amp
- Magic Amp
- Alz drop
- Skill Exp
- hp/mp Max Steal
- hp/mp Steal
- Critical Rate
- Min DMG
- Max Crit Rate
- Flee rate
- hp/mp auto heal
- DMG
- 1 Slot item drop
- 2 Slot item drop


zamiast FC mozna również wkładać UPG. dodanie 3 FC czy UPG zwieksza nam szanse z 75% na 81% (o ile dobrze pamietam)


http://img45.imageshack.us/img45/7973/beztytuuuf7.png

Offline

 

Stopka forum

RSS
Powered by PunBB
© Copyright 2002–2008 PunBB
Polityka cookies - Wersja Lo-Fi


Darmowe Forum | Ciekawe Fora | Darmowe Fora
www.humanijapko.pun.pl www.wirtualne-zycie.pun.pl www.klasa2c.pun.pl www.agroekonomia.pun.pl www.dragonpbfball.pun.pl